Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
Zależy nam na bezpieczeństwie i komforcie Państwa pobytu, dlatego wychodząc naprzeciw zmieniającej się rzeczywistości w trakcie epidemii COVID-19, opracowaliśmy i zastosowaliśmy szereg działań, zgodnych z wytycznymi i rozporządzeniami Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.
Bezpieczna lokalizacja
- Znajdujemy się w miejscu odległym od dużych aglomeracji miejskich, co wpływa na zminimalizowanie dużych skupisk ludzkich.
- Hotel posiada 54 pokoje, co pozwala na zakwaterowanie maksymalnie 105 osób w jednym czasie (zgodnie z wytycznymi z Rozporządzenia Rady Ministrów).
- Posiadamy 2 restauracje, przestronne patio zewnętrzne, 1300 mkw. fitness, 10 gabinetów w centrum SPA, 650 mkw. sal konferencyjnych – w sumie obiekt ma 9000 mkw. Duża przestrzeń na zewnątrz i wewnątrz hotelu pozwala na zachowanie zalecanej odległości, co znacząco wpływa na bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających w obiekcie.
- Hotel posiada kilka wejść oraz wind co uniemożliwia gromadzenie się ludzi w tym samym miejscu.
- Posiadamy parking bezpośrednio przy hotelu z 200 miejscami parkingowymi, co umożliwia postawienia auta w bezpiecznej odległości i swobodne wypakowanie swoich bagaży.
Pracownicy
- Na teren hotelu mają wstęp jedynie Goście hotelowi, Pracownicy i dostawcy.
- Pracownicy zostali odpowiednio przeszkoleni z procedur, zasad higieny i prewencji przed rozprzestrzenianiem się COVID-19.
- Przed przystąpieniem do pracy pracownik jest poddawany codziennemu pomiarowi temperatury za pomocą bezdotykowego termometru. Pracownik wykazujący jakiekolwiek objawy chorobowe nie będzie mógł przystąpić do pracy.
- W trosce o zdrowie nas wszystkich zobligowaliśmy naszych Pracowników do bezwzględnego stosowania środków ochrony osobistej takich jak przyłbice, maseczki i rękawiczki. Zasady te stosujemy w zależności od stanowiska pracy.
- Wszyscy nasi Pracownicy stosują wskazania do systematycznego używania środków dezynfekujących podczas wykonywania swoich obowiązków służbowych w dbałości o bezpieczeństwo w naszym hotelu, restauracjach, spa, fitnessie, kręgielni.
- Stosujemy zasadę zachowania minimalnej odległości 2 metrów pomiędzy Pracownikami wykonującymi swoje obowiązki służbowe oraz zastosowaliśmy taki sam dystans w stosunku do naszych Gości.
- Z regularną częstotliwością przeprowadzamy dezynfekcje i wietrzenie przestrzeni pracy.
Części Ogólnodostępne
- Na teren obiektu mają wstęp jedynie pracownicy, Goście i dostawcy. Droga dostaw nie odbywa się w drogach komunikacji Gości.
- Dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk są umieszczone w częściach ogólnodostępnych (przy windach, przed restauracją, w strefie SPA, fitness, kręgielni) wraz z instrukcją jak prawidłowo dezynfekować ręce.
- Wprowadzono wzmożoną dezynfekcję klamek, poręczy, wind, toalet wspólnych, korytarzy co godzinę oraz częste wietrzenie części wspólnych.
- Wprowadzona została zasada maksymalnie 2 osób w windzie (z wyłączeniem rodzin wspólnie zakwaterowanych).
- W każdej toalecie publicznej na terenie Hotelu w widocznym miejscu udostępniona jest instrukcja jak poprawnie i skutecznie myć ręce, zdejmować maseczkę oraz rękawiczki.
Recepcja
- Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko jeden Gość (wyjątkiem są osoby oraz rodziny z wspólnego gospodarstwa domowego).
- Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry.
- Recepcja obsługuje Gości w przyłbicach / maseczkach a dla zachowania pełni bezpieczeństwa jest odgrodzona od Gości specjalną płytą poliwęglanową.
- Dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu.
- Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze, które po każdym użyciu są dezynfekowane.
- Podczas podpisywania karty meldunkowej Goście korzystają z długopisów, które dezynfekujemy po każdym ich użyciu.
- Gość otrzymuje kartę do pokoju w jednorazowym etui, która jest zawsze dezynfekowana a etui wyrzucane.
- W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie, tak jak postępujemy w przypadku każdego Pracownika Hotelu rozpoczynającego pracę, tak i w przypadku Gości przed rozpoczęciem procesu meldowania dokonujemy pomiaru jego temperatury oraz prosimy o wypełnienie ankiety dotyczącej stanu zdrowia. W przypadku wystąpienie podwyższonej temperatury, minimum 38oC (przy pomiarze bezdotykowym termometrem) lub innych widocznych objawów takich jak kaszel, katar, duszności, problemy z oddychaniem
- Pracownik ma prawo nie zameldować Gościa, należy jednak dokonać powtórnego pomiaru w celu potwierdzenia sytuacji z podwyższoną temperaturą. W każdym takim przypadku Pracownik musi sporządzić dokumentację i w tym celu wypełnić oświadczenie w imieniu Gościa podając przyczyny nie zameldowania Gościa. Równocześnie taka sytuacja gdy ma miejsce, jest zgłaszana do Kadry Kierowniczej.
- Goście przy recepcji są informowani o nowych zasadach funkcjonowania obiektu oraz o przyjętych zasadach bezpieczeństwa.
Pokoje Hotelowe
- Każdy pokój jest generalnie sprzątany zgodnie z procedurą. Wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, piloty do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi.
- Pokój wietrzymy przez cały okres jego sprzątania (35 minut).
- W informatorze znajdują się instrukcje: jak prawidłowo myć ręce, jak prawidłowo dezynfekować ręce, jak prawidłowo nakładać i zdejmować maseczkę, jak prawidłowo nakładać i zdejmować rękawiczki oraz podane są informacje kontaktowe do najbliższej stacji sanitarno-epidemiologicznej i służb medycznych.
- Pracownicy działu housekeepingu wyposażeni są w przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy tj. ręczniki, pościel.
- W celu ograniczenia bezpośredniego kontaktu Gości z pracownikami sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie (jeśli życzą sobie Państwo wymiany ręczników, dołożenie wody, wyrzucenie śmieci czy uzupełnienie innych produktów prosimy o kontakt z recepcją pod numerem telefonu 888).
- Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju suszarki nadmuchowe w pokojach zostały wyłączone oraz zabrane produkty z minibarków.
- Szlafroki do pokoju dostarczamy, tylko na wcześniejsze życzenie Gości.
- Współpracujemy z certyfikowaną Pralnią, której proces prania ręczników i pościeli posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny. Proces prania w całości odbywa się w reżimie sanitarnym.
- W pokoju hotelowym mogą przebywać jedynie osoby zameldowane.
Restauracja Przędzalnia
- Śniadanie hotelowe jest serwowane do pokoju od poniedziałku do piątku od 7:00 do 10:00 oraz w sobotę i niedzielę od 7:00 do 11:00. Kartki z wyborem menu śniadaniowego znajdują się w pokoju. Wybrane menu należy zaznaczyć na zawieszce oraz umieścić ją na klamce po zewnętrznej stronie drzwi pokoju.
- Dania z Restauracji Przędzalnia serwowane są od 13:00 do 21:00 każdego dnia. Menu dostępne jest w formie jednorazowej karty. Zamówienia można składać pod numerem 100.
- Przed wejściem do części restauracyjnej dostępny jest dozownik z płynem dezynfekującym. Goście proszeni są o dezynfekcję rąk przy każdorazowym wejściu na teren restauracji.
- Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepidu przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa. Kucharze i kelnerzy pracują w przyłbicach oraz jednorazowych rękawiczkach.
Tkalnia SPA
- Zachęcamy do dokonywania rezerwacji zabiegów telefonicznie (nr wewnętrzny 300).
- Na zabieg należy przybyć nie wcześniej niż 10 minut przed planowanym rozpoczęciem oraz bez osób towarzyszących. Gości umawiamy w odpowiednich odstępach czasowych, które zapewnią zachowanie właściwego dystansu.
- Gości prosimy o przychodzenie we własnych maseczkach, które należy mieć w trakcie zabiegu, jeśli jest to możliwe ze względu na rodzaj wykonywanego zabiegu.
- Po wejściu do SPA prosimy o dezynfekcję rąk.
- Zachowujemy bezpieczną odległość 2 metrów.
- Pracownicy SPA są wyposażeni w przyłbice, maseczki, rękawiczki jednorazowe.
- Pracownik Recepcji dokonuje instruktażu odnośnie wprowadzonych zasad bezpieczeństwa oraz wskazuje dokładnie szafkę w szatni, z której klient może skorzystać. Po opuszczeniu szafki przez klientka jest ona dokładnie dezynfekowana.
- Używamy akcesoriów i tekstyliów jednorazowych lub artykułów, które są każdorazowo dezynfekowane lub sterylizowane.
- Po każdym kliencie gabinety i miejsca kontaktowe są dezynfekowane (klamki, lada recepcji) oraz wietrzone.
- Gościom nie serwujemy kawy, herbaty, jedynie wodę mineralną w zamkniętych butelkach.
- Prosimy w trakcie zabiegów o nie używanie telefonów komórkowych.
- Zgodnie z zaleceniami usunęliśmy testery produktów. Jeśli potrzebujesz wiedzy o którymś z produktów zapytaj kosmetologa.
Kręgielnia Maszynownia - Zamknięta do odwołania
Klub Fitness Formownia - Zamknięty do odwołania
Basen
- Basen udostępniony jest jedynie dla Gości hotelowych.
- W strefie wellness zostały zamkniete: sauna sucha oraz łaźnia parowa, z godnie z rozporządzeniem Rady Ministrów.
- Jeśli nie czujesz się dobrze, masz kaszel, podwyższoną temperaturę, trudności w oddychaniu przełóż swoją wizytą na inny termin.
- W strefie przebieralni prosimy przebywać w maseczce. Maseczka powinna być zdjęta i pozostawiona wraz z ubraniem w przebieralni, z której należy bezpośrednio udać się pod natrysk. Ubierając się po kąpieli należy ponownie założyć osłonę ust i nosa w pomieszczeniu przebieralni.
- Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w łazience.
- Zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich, minimum 1,5 metra.
- W strefie basenu zostały umieszczone płyny do dezynfekcji rąk: w przebieralni, przy toalecie, przy natryskach. Dezynfekcja rąk przy wejściu na teren basenu jest obowiązkowa.
- Prosimy o przestrzeganie zasad higieny: obowiązkowa i staranna kąpiel, umycie całego ciała pod natryskiem przed wejściem do hali basenowej, przejście do hali basenowej po uprzedniej dezynfekcji stóp.
- Zachęcamy do stosowania dystansu społecznego w niecce basenowej (nie dotyczy wspólnych gospodarstw domowych).
- Z jacuzzi mogą korzystać maksymalnie 2 osoby w jednym czasie.
- Z leżaków w strefie basenowej oraz na tarasie można korzystać tylko przy użyciu własnego ręcznika.
- Wprowadziliśmy regularną dezynfekcję powierzchni wspólnych takich jak klamki, drzwi, uchwyty szafek, ławki, kurki baterii, poręcze, schody, powierzchnie sanitarne.
Przestrzenie konferencyjne
- Przed salami, w toaletach oraz przy windach umieszczone są środki do dezynfekcji rąk
- Sale konferencyjne są dostępne na zasadach opisanych aktualnymi przepisami prawa zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów
- Przed salami, w toaletach oraz przy windach umieszczone są środki do dezynfekcji rąk
- Po realizacji każdej konferencji sale są wietrzone a wszystkie powierzchnie dotykowa dezynfekowane (stoły, klamki, panele dotykowe)
Kontakt bezpośredni
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 206 88 88
Przydatne informacje
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Na naszej stronie www.fabrykawelny.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.
